Date de identificare ale furnizorului
Denumire parteneri:
|
SC TACTICA OUTDOOR SRL
|
SC VIPER SPIRIT S.R.L
|
Nr. înregistrare ONRC:
|
J40/11177/2015
|
J40/8561/2008
|
CUI:
|
RO34994508
|
RO23893540
|
|
|
Adresă sediu:
|
Șoseaua Morarilor 1, Postavaria Romana, Sector 2, Bucuresti, Romania
|
E-mail contact:
|
office@viperspirit.ro
|
Număr telefon:
|
0737 039849
|
Continutul secțiunii Termeni si conditii de utilizare
În secțiunea „Termeni și condiții de utilizare” a website-ului vipershop.ro veți găsi regulile aplicabile încheierii contractelor la distanță și comerțului electronic, astfel cum sunt aplicate de furnizorul de produse și în conformitate cu actele normative în vigoare. Pentru regulile aplicabile protecției persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, vă rugăm să accesați secțiunea „Protecția datelor cu caracter personal”.
Toate imaginile de pe website-ul vipershop.ro sunt cu titlu de prezentare și produsele pot fi ușor diferite de realitate în privința culorilor și a detaliilor de fabricare, fără a putea fi angajată culpa furnizorului. Aceste diferențe pot apărea din cauza mijloacelor tehnice de fotografiere (e.g. obiectivul aparatului de fotografiat) și de redare a produselor (e.g. ecranele dispozitivelor cu care se accesează website-ul, cum ar fi smartphone, tabletă, laptop, etc.).
Furnizorul va prezenta produsele într-o manieră cât mai aproape de realitate, însă nu garantează diferențele de culoare și ale detaliilor de execuție pentru motivele de mai sus. Cumpărătorul are dreptul să returneze produsele în cazul în care constată aceste diferențe, completând formularul de retragere din contract.
Reguli aplicabile vanzarii/cumpararii de produse
Domeniul aplicarii
Produsele comercializate prin intermediul website-ului vipershop.ro sunt destinate exclusiv consumatorilor, astfel cum sunt definiți de legislația în vigoare.
Termenii și Condițiile descrise în prezenta secțiune sunt aplicabile tuturor contractelor de vânzare încheiate prin intermediul magazinului online disponibil pe vipershop.ro, între SC TACTICA OUTDOOR S.R.L și SC VIPER SPIRIT S.R.L (numit în continuare „Vânzătorul” sau „Furnizorul”) și consumator (numit în continuare „Cumpărătorul”).
Contractele de vânzare-cumpărare de produse de pe website-ul vipershop.ro sunt supuse Termenilor și Condițiilor de la data încheierii contractului. Orice dispoziții contrare Termenilor și Condițiilor valabile la data încheierii contractului nu își vor produce efectele, chiar dacă acestea sunt cunoscute de părți, cu excepția situației în care aplicarea lor este imperativă prin lege sau convenită în mod explicit în scris.
Informare prealabila
Achiziția produselor de pe website-ul vipershop.ro va începe prin accesarea butonului „Adaugă în coș” aferent fiecărui produs, după care, în funcție de ce doriți în continuare, se va accesa butonul „Continuă cumpărăturile”, „Actualizează coșul”, „Golește coș cumpărături” sau „Finalizează comanda”, urmând pașii solicitați în succesiunea lor.
Pentru a avea la dispoziție un istoric al comenzilor dumneavoastră, vă puteți înregistra pe website-ul vipershop.ro, accesând butonul „Înregistrează-te”. Ulterior, ori de câte ori veți intra în contul dumneavoastră apăsând butonul „Autentifică-te”, veți avea acces la istoricul comenzilor și datele de contact ale contului, pe care le veți putea modifica când nu mai sunt actuale.
Orice eroare de introducere a datelor personale va putea fi corectată prin accesarea butonului „Autentifică-te”. În situația în care comanda a fost deja plasată în baza unor date eronate sau care nu mai sunt de actualitate, trebuie să transmiteți, în termen de 24 de ore după efectuarea comenzii, un e-mail la adresa de poștă electronică office@viperspirit.ro, prin care veți indica datele de contact/livrare corecte.
În caz contrar, SC TACTICA OUTDOOR S.R.L și SC VIPER SPIRIT S.R.L nu își asumă nicio răspundere pentru incorecta furnizare a datelor de livrare a produselor comandate.
Contractul de vânzare-cumpărare de produse de pe website-ul vipershop.ro se va considera încheiat între Vânzător și Cumpărător la data accesării butonului „Trimite comanda”, urmată de transmiterea e-mailului de confirmare a comenzii, prin poșta electronică, la adresa de e-mail indicată de Cumpărător, fără a fi necesară semnarea de către vânzător și cumpărător a unui înscris ad-probationem în sensul Codului civil.
Vânzătorul nu este ținut responsabil de indicarea de către Cumpărător a unor date de contact greșite sau parțial nereale ori a unor date de contact ale altei persoane decât Cumpărătorul, dacă acestea nu sunt rectificate în termen de 24 de ore, astfel cum s-a arătat mai sus, și dacă aceste date eronate au determinat nerecepționarea de către Cumpărător a e-mailului de confirmare a comenzii.
Vânzarea/Cumpărarea de produse de către vânzător este guvernată de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România și orice acte normative cu dispoziții imperative care reglementează activitatea Vânzătorului.
Incheierea contractului
Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător la momentul plasării comenzii. Până la predarea către curier comanda poate fi anulată de către cumpărător, cu condiția ca acesta să anunțe vânzătorul în mod neechivoc. În cazul în care produsele au fost predate transportatorului va fi necesar urmarea pașilor din secțiunea Politica de Retur.
Suportarea riscului
- În cazul contractelor în care Vânzătorul livrează produsele către Cumpărător, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat Cumpărătorului în momentul în care acesta sau o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor.
- Cu toate acestea, riscul este transferat Cumpărătorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către Cumpărător să transporte produsele, iar această opțiune nu a fost oferită de către Vânzător, fără a aduce atingere drepturilor Cumpărătorului față de Vânzător.
- Produsele livrate rămân proprietatea Vânzătorului până la plata completă a prețului de achiziție, iar Cumpărătorul trebuie să trateze produsele cu atenție și diligență.
Livrarea si taxele de transport
Transport gratuit
- Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 350 de lei, exclusiv pentru comenzi noi, fără a include costuri asociate retururilor sau schimburilor.
Politica de retur
- În cazul în care cumpărătorul solicită returul produsului:
- Dacă motivul returului nu este legat de defecte de fabricație sau de o eroare a vânzătorului, cumpărătorul va suporta costurile de transport până la vânzător. Costul transportului va fi dedus din suma rambursată către cumpărător.
- Dacă produsul prezintă defecte de fabricație, vânzătorul va suporta integral costurile de transport, inclusiv pentru returnarea produsului defect și pentru trimiterea unui nou produs.
- Toate produsele returnate vor fi verificate la recepție:
- În cazul în care produsul nu prezintă defecte de fabricație, iar cumpărătorul solicită returnarea contravalorii produsului, vânzătorul va deduce costul transportului din suma rambursată.
- Dacă produsul nu prezintă defecte de fabricație, iar cumpărătorul dorește schimbarea acestuia, schimbul se va efectua doar cu achitarea de către cumpărător a costurilor aferente ambelor transporturi.
- Dacă returul este solicitat din cauza unei erori a cumpărătorului (de exemplu, selecția unei măsuri sau culori greșite):
- Cumpărătorul va suporta costurile de transport pentru returnarea produsului.
- Vânzătorul va suporta costurile de transport pentru trimiterea noului produs.
Refuzul coletului
- În cazul refuzului unui colet fără verificarea acestuia, costurile aferente reîntoarcerii produsului la depozit vor fi suportate de cumpărător. În cazul comenzilor achitate, aceste costuri vor fi deduse din suma rambursată.
- Pentru clienții care refuză recepția unei comenzi, vânzătorul își rezervă dreptul de a impune condiții suplimentare pentru comenzile viitoare. Plata comenzilor ulterioare se va efectua exclusiv online, la momentul plasării comenzii.
Verificarea produselor returnate
În toate cazurile de retur menționate anterior, vânzătorul va inspecta produsele returnate pentru a verifica respectarea condițiilor specificate în secțiunea Politica de retur.
Dacă produsele returnate nu respectă aceste condiții (de exemplu: nu sunt în starea originală, lipsesc accesorii sau ambalaje, prezintă urme de utilizare etc.), vânzătorul își rezervă dreptul:
- să refuze procesarea returului;
- să rețină din suma rambursată costurile asociate readucerii produsului în starea inițială (dacă este posibil);
- să solicite cumpărătorului acoperirea oricăror costuri suplimentare rezultate din acest proces (cum ar fi costuri de transport, reambalare sau reparații).
Garantii asupra produselor
Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Garanția legala de conformitate este de 2 ani, excluzând însă defectele apărute de pe urma uzurii fizice a produsului.
Garanția comercială este de 30 zile de la data livrării produsului pentru deficiente neimputabile consumatorului, iar durata medie de utilizare este de 24 luni daca se respecta recomandările generale privind îngrijirea încălțămintei.
Cumpărătorul trebuie sa informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate de îndată, dar nu mai târziu de 3 zile de la data la care a constatat-o.
Cumpărătorul va returna produsul/produsele defecte cu elementele de identificare intacte (număr de serie, eticheta, sigilii, etc.), împreuna cu accesoriile aferente, in starea în care au fost primite de cumpărător, împreună cu o copie a facturii fiscale, în orice ambalaj de natura a asigura transportul produsului/produselor în siguranță (fără sa fie necesara păstrarea ambalajului original). În cazul în care produsele ajung la vânzător incomplete sau într-o alta stare decât cea în care au fost trimise de vânzător, urmare a neglijenței cumpărătorului și fără documentele solicitate, cererea nu va putea fi soluționată.
Modalitățile de asigurare a garanție sunt: 1) Repararea încălțămintei, care se va face într-un centru specializat fără costuri; 2) Înlocuirea produsului; 3) Returnarea banilor.
Termenul de soluționare a reclamațiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a predat produsul pe baza unui proces verbal in magazinul fizic sau a expediat produsul către Sediul nostru și a indicat lipsa de conformitate reclamată.
Dacă nu sunteți de acord cu condițiile din talonul de garanție, puteți returna produsul in maxim 30 zile de la data facturii, împreuna cu factura fiscală, prin curierat la Sediul nostru, cu condiția ca acesta să nu fie purtat/folosit.
Stabilirea neconformității articolului și a gradului de gravitate al acestuia se face conform prevederilor naționale SR ISO 3951/1998 și ale altor acte normative referitoare la neconformități.
Lipsa conformitatii produselor
În cazul lipsei conformității produselor, Cumpărătorul are dreptul:
- De a solicita Vânzătorului să i se aducă produsul la stadiul de conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, în condițiile următoare:
- În cazul lipsei conformității, cumpărătorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care măsura este disproporționată sau imposibilă.
- O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporționată dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare: valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate; importanța lipsei de conformitate; dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru cumpărător.
- O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
- Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade de timp, stabilită de comun acord, în scris, între Vânzător și Cumpărător, luându-se în considerare natura produselor și scopul pentru care acesta a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăși 15 zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința Vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare.
- Vânzătorul are aceleași obligații pentru produsul înlocuit ca și pentru produsul vândut inițial.
- Noțiunea „fără plată” se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poștale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate și ambalare.
- De a beneficia de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind acest produs, în condițiile următoare:
- Cumpărătorul poate solicita o reducere corespunzătoare a prețului sau rezoluțiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:
- dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului; dacă Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;
- dacă Vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Cumpărătorul, după caz, a adus la cunoștința Vânzătorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul Vânzătorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare, fără inconveniente semnificative pentru Cumpărător.
- Cumpărătorul nu este îndreptățit să solicite rezoluțiunea contractului, dacă lipsa conformității este minoră.
- În cazul în care niciuna dintre variantele de mai sus nu este posibilă, clientului i se va rambursa contravaloarea produsului, prin ordin de plată în cont bancar.
- Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea Cumpărătorului doar în cazul în care se constată că defecțiunea sesizată de către client nu este o problemă de garanție, ci un rezultat al unei utilizări neadecvate a produsului.
Garanția se referă exclusiv la defecte de fabricație și nu acoperă defecțiuni apărute în urma utilizării necorespunzătoare a produsului sau uzură de purtare. Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate, cum ar fi supunerea la diverse substanțe pe bază de alcool, apă, umezeală sau orice fel de lichide, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc., intervenția mecanică sau plastică asupra produselor etc.
Orice altă reclamație primită de la Cumpărător va fi soluționată de Vânzător în cel mai scurt termen posibil, dar care nu va depăși 30 de zile calendaristice. Vânzătorul va depune eforturile necesare identificării unei soluții satisfăcătoare.
Recomandări generale privind îngrijirea încălțămintei:
- După fiecare purtare, încălțămintea se curăță;
- După câteva purtări, pe încălțăminte se va aplica un strat subțire de crema sau ceara de încălțăminte;
- Se recomanda purtarea alternativa a 2-3 perechi de încălțăminte pe sezon;
- Se interzice cu desăvârșire spălarea încălțămintei în mașina de spălat sau spălarea manuală cu substanțe care nu sunt specifice curățării încălțămintei;
- Încălțămintea umedă se usucă lent, la temperatura camerei, ferită de contactul direct cu sursele de căldura. Nu folosiți uscarea la ventilator, calorifer sau alte surse de căldură.
- Fețele și talpa pantofilor trebuie ferite de contactul cu solvenți, smoală, bitum moale sau alte materiale corozive.
NU se consideră defecte de fabricație și nu fac obiectul acordării garanției:
- Defectele apărute ca urmare a utilizării sau întreținerii incorecte a produsului respectiv.
- Disconfortul provenit prin purtarea încălțămintei datorat mărimii necorespunzătoare/a unui model necorespunzător formei anatomice a piciorului.
- Pielea lustruită sau ceruită manual, care continuă să capete un aspect “uzat” odată cu purtarea îndelungată.
- Deteriorarea încălțămintei cauzate de conducerea autoturismului.
- Deteriorările de genul zgârieturilor, al petelor sau rupturilor etc. care nu au fost aduse la cunoștința vânzătorului în momentul vânzării.
- Încălțămintea de culoare intensa (ex. galben, roșu, albastru, etc.) se poate decolora mai repede in contact cu umezeala si razele solare. Se recomanda hidratarea si protejarea adecvata.
Instrucțiuni de întreținere și folosire a încălțămintei:
Încălțămintea cu fețe din piele naturală cu suprafața lucioasă se îngrijește prin aplicarea unui strat de cremă de pantofi la culoare sau neutră, cu ajutorul unei cârpe moi sau perie, după ce, in prealabil, au fost îndepărtate resturile de praf sau murdărie cu o cârpa umeda.
Petele persistente se îndepărtează cu o cârpa înmuiată în soluție apoasă de detergent.
Protejați pielea împotriva umidității aplicând spray pentru impermeabilitate.
Încălțămintea cu fețe din piele naturală se curăță cu ajutorul unei cârpe moi, uscate, al unui burete sau al unei perii cu peri moi.
Nu folosiți apa, pentru că fața materialului s-ar putea păta.
Petele de ulei sau grăsime se îndepărtează folosind o soluție contra petelor, specială pentru pielea întoarsă sau nubuc.
In ambele situații este contraindicată folosirea unei perii aspre, deoarece aceasta poate produce deteriorări ale fetelor pantofului.
Pielea întoarsă și cea nubuc se protejează împotriva umidității prin aplicarea spray-ului de impermeabilitate.
Articolele din înlocuitor sau material textil se vor curăța cu ajutorul unei cârpe moi.
Este interzisă folosirea detergenților lichizi, deoarece aceștia conțin solvenți care atacă materialul de bază al pantofilor în cauză. Încălțămintea cu fețe din textil și cea cu fețe din piele întoarsă se recomandă a fi purtată pe timp uscat.
Încălțămintea cu fețe din lac, piei metalizate, lăcuite, se curăță de praf cu o cârpă moale.
Ea trebuie ferita de contactul direct cu solvenții organici (alcool, acetona).
Nu folosiți soluții de curățare sau substanțe de întreținere deoarece există riscul deteriorării fețelor din piele.
ATENȚIONĂRI:
A se evita contactul cu uleiuri, vaseline, vopsele.
Încercați încălțămintea; în cazul în care vă strânge sau nu se potrivește, sunt șanse mici ca pielea să cedeze.
Încălțămintea trebuie purtata adecvat condițiilor meteo și materialelor din care este confecționată. Evitați contactul cu apa, gheața, zăpada, în cazul încălțămintei cu talpă și toc din piele.
Produsele netratate special sau fără membrană Gore-Tex nu sunt impermeabile.
Dacă produsul nu se potrivește, vă rambursăm banii în maxim 30 zile de la returnare.
Politica de retur – vipershop.ro
Conform legislației în vigoare, politica de retur se aplică numai pentru achizițiile făcute de persoane fizice.
- Cumpărătorul beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanță fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute în secțiunea OBLIGAȚIILE CUMPĂRĂTORULUI ÎN CAZ DE RETARAGE.
- Perioada de 14 începe să curgă astfel:
- din ziua în care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a produselor;
- în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, ziua în care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a ultimului produs;
- în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, ziua în care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese;
- în cazul contractelor pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată, ziua în care Cumpărătorul sau o parte terță, alta decât transportatorul și care este indicată de Cumpărător, intră în posesia fizică a primului produs;
- Cumpărătorul este obligat să informeze Vânzătorul cu privire la decizia de retrage din contract înainte de expirarea termenului de 14 zile calendaristice. În acest scop cumpărătorul poate alege una dintre următoarele variante:
- de a folosi modelul de formular de retragere disponibil mai jos;
- de a face orice altă declarații neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract, la adresa de e-mail office@viperspirit.ro.
- Dreptul de retragere se consideră exercitat la momentul la care cumpărătorul transmite și vânzătorul primește comunicarea de retragere împreună produsul în conformitate cu prevederile secțiunii Obligațiile cumpărătorului în caz de retragere.
Obligatiile Vanzatorului in caz de retragere a cumparatorului
- Vânzătorul va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea cumpărătorului reprezentând contravaloarea produsului achiziționat, fără întârziere nejustificată, și în orice caz nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care primește produsele returnate de către cumpărător.
- Pentru rambursarea sumelor se va utiliza modalitatea de plată – transfer bancar.
Obligatiile Cumparatorului in caz de retragere
- Cumpărătorul va returna produsele în starea în care au fost primite de la vânzător, cu toate elementele de identificare intacte (sigilii, etichete, numere de serie, etc.), împreună cu toate accesoriile aferente, alăturat acestora se va returna și o copie a facturii fiscale, în orice ambalaj de natură să asigure transportul produsului fără deteriorarea acestuia. Cumpărătorul este obligat să indice un cont bancar în care se va face rambursarea.
- În cazul în care produsul ajunge la vânzător în stare incompletă sau în altă stare decât cea în care a fost trimisă de acesta, urmare a neglijenței cumpărătorului și fără documentele solicitate, returul nu va fi primit de vânzător.
- Cumpărătorul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care vânzătorul accepta sa suporte acele costuri sau in care vânzătorul nu a informat cumpărătorul ca aceste costuri trebuie suportate de cumpărător.
- Prin acceptarea termenilor și condițiilor site-ului vipershop.ro, cumpărătorul se obligă să nu restituie produse purtate și uzate. Toate costurile antrenate în returnarea produselor neconforme cu cele menționate în prezentul capitol vor fi în sarcina cumpărătorului.
- Vânzătorul are dreptul de a refuza retragerea cumpărătorului din contract pentru ipoteza în care produsele sunt returnate în stare neconformă, deteriorate, purtate, murdare, incomplete sau într-o altă stare asemănătoare.
- Cumpărătorul este responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea caracteristicilor și funcționalității produsului.
Pentru mai multe detalii privind protectia consumatorului:
Site ANPC
TEL INFO CONSUMATOR: 0800 080 999 (linie telefonică cu apelare gratuită).