LIVRARE GRATUITĂ pentru orice comandă cu totalul mai mare de 350 RON!
Denumire parteneri: |
SC TACTICA OUTDOOR SRL |
SC VIPER SPIRIT S.R.L |
Nr. înregistrare ONRC: |
J40/11177/2015 |
J40/8561/2008 |
CUI: |
RO34994508 |
RO23893540 |
|
||
Adresă sediu: |
Șoseaua Morarilor 1, Postavaria Romana, Sector 2, Bucuresti, Romania |
|
E-mail contact: |
office@viperspirit.ro |
|
Număr telefon: |
0737 039849 |
În secțiunea „Termeni și condiții de utilizare” a website-ului vipershop.ro veți găsi regulile aplicabile încheierii contractelor la distanță și comerțului electronic, astfel cum sunt aplicate de furnizorul de produse și în conformitate cu actele normative în vigoare. Pentru regulile aplicabile protecției persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, vă rugăm să accesați secțiunea „Protecția datelor cu caracter personal”.
Toate imaginile de pe website-ul vipershop.ro sunt cu titlu de prezentare și produsele pot fi ușor diferite de realitate în privința culorilor și a detaliilor de fabricare, fără a putea fi angajată culpa furnizorului. Aceste diferențe pot apărea din cauza mijloacelor tehnice de fotografiere (e.g. obiectivul aparatului de fotografiat) și de redare a produselor (e.g. ecranele dispozitivelor cu care se accesează website-ul, cum ar fi smartphone, tabletă, laptop, etc.).
Furnizorul va prezenta produsele într-o manieră cât mai aproape de realitate, însă nu garantează diferențele de culoare și ale detaliilor de execuție pentru motivele de mai sus. Cumpărătorul are dreptul să returneze produsele în cazul în care constată aceste diferențe, completând formularul de retragere din contract.
Produsele comercializate prin intermediul website-ului vipershop.ro sunt destinate exclusiv consumatorilor, astfel cum sunt definiți de legislația în vigoare.
Termenii și Condițiile descrise în prezenta secțiune sunt aplicabile tuturor contractelor de vânzare încheiate prin intermediul magazinului online disponibil pe vipershop.ro, între SC TACTICA OUTDOOR S.R.L și SC VIPER SPIRIT S.R.L (numit în continuare „Vânzătorul” sau „Furnizorul”) și consumator (numit în continuare „Cumpărătorul”).
Contractele de vânzare-cumpărare de produse de pe website-ul vipershop.ro sunt supuse Termenilor și Condițiilor de la data încheierii contractului. Orice dispoziții contrare Termenilor și Condițiilor valabile la data încheierii contractului nu își vor produce efectele, chiar dacă acestea sunt cunoscute de părți, cu excepția situației în care aplicarea lor este imperativă prin lege sau convenită în mod explicit în scris.
Achiziția produselor de pe website-ul vipershop.ro va începe prin accesarea butonului „Adaugă în coș” aferent fiecărui produs, după care, în funcție de ce doriți în continuare, se va accesa butonul „Continuă cumpărăturile”, „Actualizează coșul”, „Golește coș cumpărături” sau „Finalizează comanda”, urmând pașii solicitați în succesiunea lor.
Pentru a avea la dispoziție un istoric al comenzilor dumneavoastră, vă puteți înregistra pe website-ul vipershop.ro, accesând butonul „Înregistrează-te”. Ulterior, ori de câte ori veți intra în contul dumneavoastră apăsând butonul „Autentifică-te”, veți avea acces la istoricul comenzilor și datele de contact ale contului, pe care le veți putea modifica când nu mai sunt actuale.
Orice eroare de introducere a datelor personale va putea fi corectată prin accesarea butonului „Autentifică-te”. În situația în care comanda a fost deja plasată în baza unor date eronate sau care nu mai sunt de actualitate, trebuie să transmiteți, în termen de 24 de ore după efectuarea comenzii, un e-mail la adresa de poștă electronică office@viperspirit.ro, prin care veți indica datele de contact/livrare corecte.
În caz contrar, SC TACTICA OUTDOOR S.R.L și SC VIPER SPIRIT S.R.L nu își asumă nicio răspundere pentru incorecta furnizare a datelor de livrare a produselor comandate.
Contractul de vânzare-cumpărare de produse de pe website-ul vipershop.ro se va considera încheiat între Vânzător și Cumpărător la data accesării butonului „Trimite comanda”, urmată de transmiterea e-mailului de confirmare a comenzii, prin poșta electronică, la adresa de e-mail indicată de Cumpărător, fără a fi necesară semnarea de către vânzător și cumpărător a unui înscris ad-probationem în sensul Codului civil.
Vânzătorul nu este ținut responsabil de indicarea de către Cumpărător a unor date de contact greșite sau parțial nereale ori a unor date de contact ale altei persoane decât Cumpărătorul, dacă acestea nu sunt rectificate în termen de 24 de ore, astfel cum s-a arătat mai sus, și dacă aceste date eronate au determinat nerecepționarea de către Cumpărător a e-mailului de confirmare a comenzii.
Vânzarea/Cumpărarea de produse de către vânzător este guvernată de Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, OG nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor, OUG nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România și orice acte normative cu dispoziții imperative care reglementează activitatea Vânzătorului.
Contractul se consideră încheiat între vânzător și cumpărător la momentul plasării comenzii. Până la predarea către curier comanda poate fi anulată de către cumpărător, cu condiția ca acesta să anunțe vânzătorul în mod neechivoc. În cazul în care produsele au fost predate transportatorului va fi necesar urmarea pașilor din secțiunea Politica de Retur.
În toate cazurile de retur menționate anterior, vânzătorul va inspecta produsele returnate pentru a verifica respectarea condițiilor specificate în secțiunea Politica de retur.
Dacă produsele returnate nu respectă aceste condiții (de exemplu: nu sunt în starea originală, lipsesc accesorii sau ambalaje, prezintă urme de utilizare etc.), vânzătorul își rezervă dreptul:
1. să refuze procesarea returului;
2. să rețină din suma rambursată costurile asociate readucerii produsului în starea inițială (dacă este posibil);
3. să solicite cumpărătorului acoperirea oricăror costuri suplimentare rezultate din acest proces (cum ar fi costuri de transport, reambalare sau reparații).
Vânzătorul este răspunzător față de cumpărător pentru orice lipsă a conformității existentă la momentul când au fost livrate produsele.
Garanția legala de conformitate este de 2 ani, excluzând însă defectele apărute de pe urma uzurii fizice a produsului.
Garanția comercială este de 30 zile de la data livrării produsului pentru deficiente neimputabile consumatorului, iar durata medie de utilizare este de 24 luni daca se respecta recomandările generale privind îngrijirea încălțămintei.
Cumpărătorul trebuie sa informeze vânzătorul despre lipsa de conformitate de îndată, dar nu mai târziu de 3 zile de la data la care a constatat-o.
Cumpărătorul va returna produsul/produsele defecte cu elementele de identificare intacte (număr de serie, eticheta, sigilii, etc.), împreuna cu accesoriile aferente, in starea în care au fost primite de cumpărător, împreună cu o copie a facturii fiscale, în orice ambalaj de natura a asigura transportul produsului/produselor în siguranță (fără sa fie necesara păstrarea ambalajului original). În cazul în care produsele ajung la vânzător incomplete sau într-o alta stare decât cea în care au fost trimise de vânzător, urmare a neglijenței cumpărătorului și fără documentele solicitate, cererea nu va putea fi soluționată.
Modalitățile de asigurare a garanție sunt: 1) Repararea încălțămintei, care se va face într-un centru specializat fără costuri; 2) Înlocuirea produsului; 3) Returnarea banilor.
Termenul de soluționare a reclamațiilor este de 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a predat produsul pe baza unui proces verbal in magazinul fizic sau a expediat produsul către Sediul nostru și a indicat lipsa de conformitate reclamată.
Dacă nu sunteți de acord cu condițiile din talonul de garanție, puteți returna produsul in maxim 30 zile de la data facturii, împreuna cu factura fiscală, prin curierat la Sediul nostru, cu condiția ca acesta să nu fie purtat/folosit.
Stabilirea neconformității articolului și a gradului de gravitate al acestuia se face conform prevederilor naționale SR ISO 3951/1998 și ale altor acte normative referitoare la neconformități.
În cazul lipsei conformității produselor, Cumpărătorul are dreptul:
Garanția se referă exclusiv la defecte de fabricație și nu acoperă defecțiuni apărute în urma utilizării necorespunzătoare a produsului sau uzură de purtare. Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate, cum ar fi supunerea la diverse substanțe pe bază de alcool, apă, umezeală sau orice fel de lichide, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc., intervenția mecanică sau plastică asupra produselor etc.
Orice altă reclamație primită de la Cumpărător va fi soluționată de Vânzător în cel mai scurt termen posibil, dar care nu va depăși 30 de zile calendaristice. Vânzătorul va depune eforturile necesare identificării unei soluții satisfăcătoare.
Recomandări generale privind îngrijirea încălțămintei:
NU se consideră defecte de fabricație și nu fac obiectul acordării garanției:
Instrucțiuni de întreținere și folosire a încălțămintei:
Încălțămintea cu fețe din piele naturală cu suprafața lucioasă se îngrijește prin aplicarea unui strat de cremă de pantofi la culoare sau neutră, cu ajutorul unei cârpe moi sau perie, după ce, in prealabil, au fost îndepărtate resturile de praf sau murdărie cu o cârpa umeda.
Petele persistente se îndepărtează cu o cârpa înmuiată în soluție apoasă de detergent.
Protejați pielea împotriva umidității aplicând spray pentru impermeabilitate.
Încălțămintea cu fețe din piele naturală se curăță cu ajutorul unei cârpe moi, uscate, al unui burete sau al unei perii cu peri moi.
Nu folosiți apa, pentru că fața materialului s-ar putea păta.
Petele de ulei sau grăsime se îndepărtează folosind o soluție contra petelor, specială pentru pielea întoarsă sau nubuc.
In ambele situații este contraindicată folosirea unei perii aspre, deoarece aceasta poate produce deteriorări ale fetelor pantofului.
Pielea întoarsă și cea nubuc se protejează împotriva umidității prin aplicarea spray-ului de impermeabilitate.
Articolele din înlocuitor sau material textil se vor curăța cu ajutorul unei cârpe moi.
Este interzisă folosirea detergenților lichizi, deoarece aceștia conțin solvenți care atacă materialul de bază al pantofilor în cauză. Încălțămintea cu fețe din textil și cea cu fețe din piele întoarsă se recomandă a fi purtată pe timp uscat.
Încălțămintea cu fețe din lac, piei metalizate, lăcuite, se curăță de praf cu o cârpă moale.
Ea trebuie ferita de contactul direct cu solvenții organici (alcool, acetona).
Nu folosiți soluții de curățare sau substanțe de întreținere deoarece există riscul deteriorării fețelor din piele.
ATENȚIONĂRI:
A se evita contactul cu uleiuri, vaseline, vopsele.
Încercați încălțămintea; în cazul în care vă strânge sau nu se potrivește, sunt șanse mici ca pielea să cedeze.
Încălțămintea trebuie purtata adecvat condițiilor meteo și materialelor din care este confecționată. Evitați contactul cu apa, gheața, zăpada, în cazul încălțămintei cu talpă și toc din piele.
Produsele netratate special sau fără membrană Gore-Tex nu sunt impermeabile.
Dacă produsul nu se potrivește, vă rambursăm banii în maxim 30 zile de la returnare.
Conform legislației în vigoare, politica de retur se aplică numai pentru achizițiile făcute de persoane fizice.
Multumesc pentru abonare!
Acest email este deja înregistrat!